2014. január 22., szerda

Tarhonyás lecsó füstölt kolbásszal








Tarhonyás lecsó füstölt kolbásszal

Hozzávalók:
  • 6 fej lila hagyma
  • 6 nagyobb paprika
  • 5 db paradicsom
  • kevés pirospaprika
  • 1 ek zsír
  • 25 dkg tarhonya
  • kis darab füstölt kolbász
Elkészítés:

  1. A hagymát szeletekre vágtam és egy nagy lábosba tettem a zsírral együtt. 
  2. A paprikákat vékonyra felkarikáztam, a paradicsomot pedig kockára daraboltam. 
  3. Adtam hozzá egy kis sót, majd hagytam puhára párolódni és levet ereszteni. 
  4. A tarhonyát egy másik lábosban megpirítottam kevés sóval és olajjal.
  5. A lecsó alaphoz adtam, megszórtam pirospaprikával és felöntöttem 7,5 dl vízzel. 
  6. Mikor majdnem kész hozzáadtam a kolbászkarikákat és készre főztem.
  7. Friss kenyérrel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése