2014. január 26., vasárnap

Szójaszószos tészta zöldségekkel és sertéshússal


Szójaszószos tészta zöldségekkel és sertéshússal

Hozzávalók:
  • 40 dkg sertéscomb
  • 3-4 ek szójaszósz
  • 2 répa
  • 1 fehérrépa
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy fej főzőhagyma
  • 3 nagy gomba
Elkészítés:

  1. A zöldségeket vékonyra felszeleteltem, összevágtam. 
  2. A húst felkockáztam és a szójaszósz felét ráöntöttem, összeforgattam vele, állni hagytam. 
  3. A serpenyőben olajat forrósítottam és a húst pirosra sütöttem. Kivettem a serpenyőből és a visszamaradt zsiradékba dobtam a szétlapított fokhagymát. 
  4. Amit elkezdtem érezni az intenzív illatát hozzáadtam a többi zöldséget és puhára pároltam. 
  5. Hozzáadtam a húst és az időközben kifőzött tésztát, rálocsoltam a maradék szójaszószt, átforgattam, tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése