2014. január 26., vasárnap

Szójaszószban pácolt sertéscombbal készült zöldséges raguleves daragaluskával


Szójaszószban pácolt sertéscombbal készült zöldséges raguleves daragaluskával

Hozzávalók:
  • 20 dkg sertéscomb
  • 1 ek szójaszósz
  • 3 sárgarépa
  • 2 fehérrépa
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 1 marék zöldborsó
  • bors
  • majoránna
  • kevés olaj
  • 1 tojás
  • búzadara
Elkészítés:

  1. A húst kockákra vágtam és hozzáadtam a szójaszószt, átforgattam és állni hagytam. 
  2. A zöldségeket felkarikáztam. Kevés olajon megpároltam minden zöldséget, majd a húst is hozzáadtam a szójaszósszal együtt. 
  3. A hús fehéredéséig pároltam. 
  4. Felöntöttem vízzel, fűszereztem, picit megszórtam vegetával és puhára főztem. 
  5. A búzadarát a sóval és a tojással összekevertem és állni hagytam. Kicsit legyen lágy a massza, úgyis megdagad. 
  6. Mikor a zöldségek puhák beleszaggattam mokkáskanállal a galuskát, készre főztem.
  7. Tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése