Oldalak

2014. január 26., vasárnap

Pikáns sült csirke




Pikáns sült csirke

Hozzávalók:
  • 1 egész csirke
Pác:
  • 1 ek só
  • 1 tk bors
  • 1 ek rozmaring
  • 1 tk őrölt kömény
  • 1 tk pirospaprika
  • 1 tk kurkuma
  • 2 tk unikum
  • 3 tk baracklekvár
  • 2 ek olívaolaj
  • 1 ek worchester szósz
Elkészítés:

  1. A csirkét megmostam és szárazra töröltem, majd a páchoz a hozzávalókat összekevertem és jó alaposan bedörzsöltem vele a csirkét. Betettem egy tálba, majd fóliával lefedve hűtőbe tettem egy éjszakára.
  2. Előmelegítettem a sütőt (hajnali 5 kor)180 fokra. 
  3. Fogtam a rácsos tepsimet és öntöttem bele 1,5 dl vizet. 
  4. A csirkét félbe vágtam és ráhelyeztem a rácsra. 
  5. A tálban maradt pácot is ráöntöttem. 
  6. Lefedtem alufóliával. 1-1,5 órát pároltam lefedve.
  7. 15 perc alatt grill fokozaton pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése