Oldalak

2014. január 28., kedd

Pikáns padlizsánkrém


Pikáns padlizsánkrém

Hozzávalók:

  • 1 nagyobb padlizsán
  • bors
  • 2 gerezd fokhagyma
  • fél fej hagyma olaj
  • 1 tk mustár
  • 2 tk worchester szósz

Elkészítés:
  1. A padlizsánt félbevágtam, meglocsoltam kevés olajjal, megszurkáltam villával és 230 fokos sütőben puhára és pirosra sütöttem. 
  2. Kivettem a sütőből és kikapartam a belsejét egy kanállal.
  3. A hagymát nagyon apróra vágtam és kevés olajon megdinszteltem.
  4. Hozzáadtam a fokhagymát és padlizsán kikapart belsejét. 
  5. Krumplinyomóval összenyomkodtam(lehet turmixolni is).
  6. Levettem a tűzről és belekevertem a fűszereket.
  7. Melegen pirítóson tálaltam.

1 megjegyzés:

  1. Melinda Kedves, ha elfogadod, játékra szeretnélek invitálni, nézz be hozzám légyszíves! :)))

    VálaszTörlés