Oldalak

2014. január 18., szombat

Gesztenyés-meggyes emeletes élvezet pohárban


Gesztenyés-meggyes emeletes élvezet pohárban 
(9 pohár)

Hozzávalók:
1.réteg:
  • babapiskóta
  • rumos tej
2. réteg:
  • 1 cs. gesztenye massza
  • 1 dl habbá vert tejszín
3. réteg:
  • 2 dl meggybefőtt és a leve
  • 1 cs. tortazselé
4. réteg:
  • 2 cs aranka vaníliás krémpor
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 6 dl tej
5. réteg:
  • 4 dl habbá vert tejszín
  • keserű kakaópor
Elkészítés:

  1. A poharak aljába tettem a rumos tejbe mártott babapiskótát. 
  2. A felvert 1 dl tejszínhabot összekevertem a lereszelt gesztenyemasszával.
  3. A babapiskótára halmoztam 2 ek gesztenyekrémet. 
  4. A meggyet leszűrtem és a zselatinnal összeforraltam, majd az utolsó pillanatban hozzáadtam a meggyszemeket is. Ez volt a következő réteg. 
  5. A krémport kikevertem és azt is egyenletesen szétosztottam. Következett a felvert tejszínhab, majd kakaóporral megszórtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése