Oldalak

2014. január 19., vasárnap

Csokis keksz


Csokis keksz

Hozzávalók:
  • 20 dkg étcsokoládé
  • 15 dkg vaj
  • 30 dkg cukor
  • 4 tojás
  • 40 dkg liszt
  • 1 tk só
  • 2 tk. sütőpor
  • 2 tk vanília aroma
  • kb 8 dkg porcukor 
Elkészítés:

  1. A csokoládét összetördeltem és a vajjal együtt egy tálban a mikróba tettem 1,5 percre. 
  2. Összekevertem, majd hozzáadtam a cukrot is. 
  3. Hagytam hűlni és csak akkor kevertem bele a tojásokat. Hozzáadtam a vanília aromát. 
  4. A liszthez kevertem a sót és a sütőport, majd fakanállal a csokis masszához kevertem a lisztet.
  5. Alaposan összedolgoztam, lefedtem fóliával és 4 órára a hűtőbe tettem. 
  6. Előmelegítettem a sütőt 170 fokra. 
  7. Egy tepsit kibéleltem szilikonlappal és nagyobbacska diónyi mennyiségeket formáztam golyóvá, picit lelapítottam és a tetejét beleforgattam a porcukorba. 
  8. A tepsibe helyeztem kb 5 cm re egymástól.10-13 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése