2014. január 19., vasárnap

Csípős-kurkumás gombakrémleves


Csípős-kurkumás gombakrémleves

Hozzávalók:
  • 3 nagy gomba
  • fél fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy újkrumpli
  • 1/2 tk kurkuma
  • picurka darab friss gyömbér
  • csipet bors
  • csipet chili
  • 1 ek olaj
  • 2 ek tejföl
Elkészítés:

  1. A hagymát, gombát nagyobb kockákra vágtam, az újkrumplit apróra. 
  2. A hagymát kevés olajon megpároltam. 
  3. Hozzáadtam a gombát, picit megsóztam. 
  4. Hozzáadtam a krumplit, megszórtam kurkumával. 
  5. Belereszeltem a fokhagymát, a gyömbért. 
  6. Megszórtam borssal és a chilivel. 
  7. Felöntöttem 1 l vizzel. 
  8. Puhára főztem a zöldségeket, még egy kis só. 
  9. Aztán botmixerrel pürésítettem. 
  10. Végül 2 ek tejföllel behabartam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése