Oldalak

2014. január 28., kedd

Baconos-füstölt sajtos gomba besamel mártással és BBQ saláta


Baconos-füstölt sajtos gomba besamel mártással

Hozzávalók:

  • 50 dkg gomba
  • 20 dkg kockázott bacon szalonna
  • 4 dkg vaj
  • 1 ek liszt
  • 5 dl tej
  • bors
  • 5 dkg trappista sajt

Tetejére:

  • 25 dkg füstölt sajt

Elkészítés:
  1. A besamel mártást készítem el először. A vajat felolvasztottam, majd hozzáadtam a lisztet. 
  2. Zsemleszínűre pirítottam, majd felöntöttem tejjel. Fűszereztem és hozzáadtam a reszelt sajtot. Sűrűre főztem. 
  3. A bacont ropogósra sütöttem. 
  4. A gombafejeket egy tepsibe helyeztem, Megszórtam a baconnel, ráöntöttem a mártást és megszórtam füstölt sajttal. 
  5. 180 fokos előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöttem.



BBQ saláta

Hozzávalók:

  • fél fej jégsaláta
  • 1 fej lila hagyma
Öntet:

  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 kis doboz tejföl
  • 1 ek citromlé
  • bors
  • cukor
  • 2-3 ek bbq szósz
  • 1 tk mustár

Elkészítés:
  1. A salátát felkockáztam, a hagymát felszeleteltem. 
  2. A fokhagymát apróra vágtam és az öntet többi hozzávalójával együtt kikevertem és a salátára öntöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése