2014. január 29., szerda

Babgulyás





Babgulyás

Hozzávalók:
Leves: 

  • 20 dkg tarkabab
  • 20 dkg oldalas
  • 1 vastagabb szelet füstölt szalonna
  • 2 szál répa
  • 1 szál zöldség
  • 1 kis fej hagyma
  • 2 babérlevél
  • bors

Csurgatott tészta: 

  • 1 tojás
  • liszt
Rántás:

  • 1 ek zsír
  • 2 ek liszt
  • 1 tk pirospaprika
Elkészítés:

  1. Mindent egy nagy fazékba tettem és felöntöttem bőven vízzel, majd elkezdtem főzni. 
  2. Kb 1,5-2 órát főztem, mikor kivettem a húst és a szalonnát. 
  3. Kicsontoztam, lebőröztem és kockára vágtam. 
  4. Vissza tettem a levesbe. 
  5. Mikor minden puha volt, elkészítettem a rántást, majd besűrítettem vele a levest. Összedolgoztam a tésztát, majd kanállal a levesbe szaggattam. 
  6. Készre főztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése