Oldalak

2017. augusztus 3., csütörtök

Serpenyős gofri




Serpenyős gofri

Hozzávalók:

  • 10 dkg vaj
  • 15 dkg cukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 3 tojás
  • csipet só
  • 3 dl tej
  • 35 dkg liszt
  • 1 tk sütőpor

Elkészítés:

  1. A lisztet átszitáltam a sütőporral.
  2. A vajat picit meglágyítom mikróban, majd habosra keverem a cukrokkal és a tojásokkal.
  3. Hozzáadom a sütőporos lisztet és a tejet lassan hozzáadagolva sűrűbb palacsinta tésztává keverem.
  4. Palacsinta sütőt felforrósítottam és kb. 2 perc alatt mindkét oldalát megsütöttem. Akkor lehet fordítani, mikor elkezd buborékos lenni a teteje. Utána már nem kell neki sok és el is készül.


Megjegyzés:
Gofri sütőben akartam sütni, de összevesztem a készülékkel. Így serpenyőben voltam kénytelen megsütni, amit nem bántam meg. Nagyon finom, habkönnyű a tésztája.Jobb, mint az amerikai palacsinta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése