Oldalak

2017. július 19., szerda

Pikáns saláta ropogós sült csirkemell


Mióta először elkészítettem a coleslaw salátát, azóta rendszeresen ezt az öntetet használom, néha kicsit megbolondítva ezzel-azzal. Nagyon finom.



Pikáns saláta ropogós sült csirkemell

Hozzávalók:

  • 2 egész csontos csirkemell
  • Horváth Rozi Ropogós sült csirke fűszersó
  • 1 ek olaj

Saláta

  • fél fej jégsaláta
  • 10 dkg kukorica
  • 2 szál újhagyma
  • 1 nagy paradicsom
  • kisebb kígyó uborka
  • 1 sárgarépa

Öntet:

  • 1 dl majonéz
  • 0,75 dl tej
  • 2 ek cukor
  • 1 tk mézes mustár
  • 1 ek citromlé
  • 1 tk fehérborecet
  • 1 tk worchester szósz
  • bors

Elkészítés:

  1. A csirkemellet így egészben befűszereztem, majd 2 órára a hűtőben pihentettem.
  2. A salátához a salátát, paradicsomot, uborkát felkockáztam. Az újhagymát felkarikáztam,a répát almareszelőn lereszeltem. Az egészet egy tálban összekevertem, a kukoricát is hozzáadtam.
  3. Az öntet hozzávalóit összekevertem.Tálalás előtt fél órával öntöm a salátára.
  4. A csirkemellet szilikonos sütőpapírral bélelt tepsibe teszem, bőrrel lefelé, amit előtte bekentem az olajjal. Befedem alufóliával. 40-50 percig párolom 170 fokon, majd a fóliát levéve mindkét oldalát pirosra sütöm. 
  5. Mikor kész pár percet pihentetem, majd levágom a csontról és együtt tálalom, kevés sült krumplival együtt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése