2017. július 22., szombat

Karaj pikáns zöldségmártásban



Karaj pikáns zöldségmártásban

Hozzávalók:

  • 8 szelet karaj
  • bors
  • őrölt kömény
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy hagyma
  • 1 sárgarépa
  • 1 dl paradicsomlé
  • fél kápia paprika
  • fél tk cayenne bors
  • 1 tk cukor
  • kevés zsiradék

Elkészítés:

  1. A karajszeleteket kicsit kiklopfoltam, majd befűszereztem és állni hagytam.
  2. Kevés zsiradékon megpirítottam, majd félre tettem a szeleteket.
  3. A hagymát,fokhagymát, kápia paprikát apróra vágtam és elkezdem megpárolni a visszamaradt zsiradékon. A lereszelt répát is hozzáadom, majd felöntöm paradicsomlével.
  4. Összeforralom, majd leturmixolom, ha túl sűrű kevés vízzel hígítható. Cayenne borssal,sóval,cukorral ízesítettem.
  5. A hússzeleteket csíkokra vágom, beleteszem a mártásba, majd fedő alatt addig párolom, míg teljesen elkészül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése