Oldalak

2017. július 31., hétfő

Barna sörben pácolt tarja zöldfűszerekkel, baconbe tekert balzsamecetes portobello gomba



Barna sörben pácolt tarja zöldfűszerekkel, baconbe tekert portobello gomba

Hozzávalók:

  • 6 szelet sertés tarja
  • 1 dl barna sör
  • 1 ek mézes mustár
  • 1 tk fűszerpaprika
  • durvára tört bors
  • fokhagyma granulátum
  • aprított rozmaring
  • kakukkfű
  • majoránna
  • bazsalikom
  • apróra vágva petrezselyem (a szára is)
  • 2 ek olaj

Köret:

  • 6 db portobello gomba (barna csiperke)
  • 6 szelet bacon szalonna
  • csipet bors
  • 1 ek balzsamecet
  • 1 ek olaj

Elkészítés:

  1. A zöldfűszereket apróra vágtam és a sörhöz kevertem az olajjal, mustárral,fűszerpaprikával együtt. Elkevertem. Sóval, borssal, fokhagymával beszórtam a húsokat. A pácba tettem a húsokat, befedtem fóliával és a hűtőbe tettem egy éjszakára.
  2. A sütőbe tettem egy szilikonos sütőpapírt és felsorakoztattam a hússzeleteket, majd befedtem alufóliával és 200 fokos előmelegített sütőbe tettem. Kb. 45 percig pároltam, majd a fóliát levettem és grill fokozatra kapcsolva megpirítottam mindkét oldalát.
  3. Közben a gombák szárát eltávolítottam, folyó víz alatt lemostam, megszórtam pici borssal, majd betekertem egy-egy szelet baconbe. Felforrósítottam a serpenyőt kevéske olajat tettem alá, mindkét oldalát megpirítottam a gombáknak. Az utolsó percben tettem alá a balzsamecetet, amint azt felszívja kész is.
  4. Francia salátát készítettem hozzá.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése