Oldalak

2017. július 23., vasárnap

Barackos charlotte - sóginéni szülinapjára




Barackos charlotte

Hozzávalók:

  • 10 db tojás
  • 10 ek cukor
  • 10 ek liszt
  • 2 dl házi baracklekvár

Töltelék:

  • 1 konzerv őszibarack
  • 25 dkg mascarpone
  • 4 dl natúr joghurt
  • 2 dl habtejszín
  • 2 csomag expressz zselatin fix
  • 2 ek eritritol vagy 3 ek cukor

Elkészítés:

  1. Sima piskótát sütök két részletben, felezve a mennyiségeket. Majd piskóta tekercset készítek belőle.
  2. Recept itt.
  3. A töltelékhez a habtejszínt elkezdem habbá verni, majd hozzáadom a zselatint és a joghurtot is.A mascarponét ízesítettem eritritollal, majd hozzákeverem a joghurtos masszához.
  4. A barackot összevágva beleszórtam.
  5. Fogtam egy nagyobb tálat és kibéleltem fóliával, majd a felszeletelt piskóta tekerccsel kiraktam az oldalát és az alját is. Ráöntöttem a krémet és befedtem a maradék tekercsekkel. Betakartam fóliával és egy éjszakára a hűtőben pihentettem.
  6. Tálalás előtt levettem a fóliát majd egy tortatálra borítottam és lehúztam a többi fóliát is.
  7. Szeletelhető is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése