Oldalak

2017. május 28., vasárnap

Sajtos spárgakrém leves


Ez volt az első,de nem az utolsó alkalom, hogy spárgát készítettem. Nagyon finom krémes levest sikerült készítenem. Nekem nagyon ízlett, a többiek meg nem esznek levest. :(

Sajtos spárgakrém leves

Hozzávalók:

  • 50 dkg zöld spárga
  • 1 fej főzőhagyma
  • 1 közepes burgonya
  • 5 dl víz
  • 5 dkg reszelt sajt
  • 2 ek tejföl
  • fél erőleves kocka
  • 1 ek olaj

Elkészítés:

  1. A vöröshagymát apróra vágtam és megdinszteltem, majd hozzáadtam a megtisztított darabolt spárgát.
  2. A burgonyát is megtisztítottam és apró kockákra vágtam és a spárgához adtam.
  3. Felöntöttem vízzel, ízesítettem, majd puhára főztem.
  4. Botmixerrel pürésítettem, tejföllel behabartam, majd megszórtam a reszelt sajttal és azzal is elkevertem. Ha szükséges itt még lehet ízesíteni.
  5. Tálaláskor még egy kis reszelt sajtot szórtam a tetejére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése