Oldalak

2017. május 13., szombat

Olaszos csirkecomb


Egyszerű sajtos csirkecombnak indult, mikor megvettem a hozzávalókat,aztán a fűszerezésnél saját útra indult. Nem bántuk.

Olaszos csirkecomb


Hozzávalók 4 személyre:

  • 8 db csirke felső comb filé
  • 1 ek olaj
  • ízlés szerint só
  • fél tk bors
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 1 tk petrezselyem
  • 1 tk oregánó
  • 1 tk bazsalikom

Máz:

  • 2 ek ketchup
  • 1 ek balzsamecet
  • 2 tk cukor vagy méz
Tetejére:

  • 10 dkg mozzarella

Elkészítés:

  1. A húsokat befűszereztem és az egy evőkanálnyi olajjal átforgattam. Belemasszíroztam a húsba.
  2. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és lefóliázva sütöttem 40 percig 160 fokos sütőben.
  3. A fólia levétele után a kikevert mázzal bekentem a húsokat és elkezdtem pirítani. Mikor szép színe lett megfordítottam és a másik oldalát is bekentem, majd azt is pirosra sütöttem.A sajtszeleteket a tetejére olvasztottam.
  4. Petrezselymes burgonyával és zöld salátával kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése