Oldalak

2017. március 31., péntek

Réteges kakaós csiga


Olyan kakaós csigára vágytam, ami nem túl édes.Nagyon finom reggelink kerekedett belőle hétvégén.



Réteges kakaós csiga

Hozzávalók:

  • 50 dkg liszt
  • 3 dkg élesztő
  • 10 dkg vaj + 4 dkg 
  • 3 tojás sárgája
  • 2 ek cukor
  • csipet só
  • 2 dl tej

Töltelék

  • 3 ek tejföl
  • 4 ek cukor
  • 2 ek holland kakaópor

Elkészítés:

  1. A lisztet elkevertem a sóval, cukorral, és elmorzsoltam 10 dkg vajjal.
  2. A tésztához az élesztőt felfuttattam a cukros tejben. A tojások sárgájával együtt a liszthez adtam.
  3. Összegyúrtam, majd duplájára kelesztettem.
  4. Két részre osztottam a tésztát. Mindkét tésztát kinyújtottam. Az elsőt megkentem a 4 dkg vajjal, majd rátettem a másik lapot. Megszórtam a cukorral és kakaóval, majd meglocsoltam a tejföllel.
  5. Feltekertem és 3-4 cm es darabokra vágtam.Sütőpapíros tepsibe sorakoztattam.
  6. Előmelegített sütőbe téve 180 fokon megsütöttem.Rácson hagytam langyosra hűlni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése