Oldalak

2017. február 2., csütörtök

Almás zellerkrémleves

Valami finom krémes levesre vágytam. Az alma ötlete először csak kósza gondolat volt, de aztán láttam, hogy ChefViki is hasonlóan gondolkodott így elkészítettem a magam változatát. Nagyon finom kombinációja az édesnek és a sósnak.



Almás zellerkrémleves

Hozzávalók:

  • fél fej lilahagyma
  • 1/2 zöld alma
  • 1 kisebb burgonya
  • 20 dkg zeller
  • 1 szál sárgarépa
  • 1/2 tk só
  • csipet bors
  • víz

Tálalás:

  • 5 dkg kockázott bacon

Elkészítés:

  1. Mindent felkockáztam és egy lábosba tettem.
  2. Felöntöttem annyi vízzel, hogy egy ujjnyira ellepje. Fűszereztem,  majd puhára főztem.
  3. Leturmixoltam. Ha túl sűrű lehet hozzá önteni egy kis forró vizet.
  4. A felkockázott bacont kisütöttem és együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése