Oldalak

2016. november 9., szerda

Karamellás kekszes



Még sosem készítettem keksszel rétegezett pudingos sütit. Nem vagyok oda a darált keksz alapú tortákért, süteményekért és azt gondoltam ezt sem fogom kedvelni. Hát nagyot tévedtem. Nagyon jó ízkombinációt sikerült találnom és nem ázott szét a keksz a sűrűre főzött pudingnak hála. Próbáljátok ki ebben a formációban is. Nagyon finom.



Karamellás kekszes

Hozzávalók:

  • kb 30 dkg háztartási keksz (szögletes)
  • 2 csomag karamellás pudingpor
  • 8 dl tej
  • 3 ek cukor

Tetejére

  • 10 dkg étcsokoládé
  • 1 ek olaj

Díszítéshez:

  • cukorgyöngy

Elkészítés:

  1. Egy téglalap alakú jénai alját kiraktam a háztartási keksszel.
  2. A pudingport elkevertem a cukorral és a tejjel, majd sűrűre főztem.
  3. A puding felét a kekszre öntöttem. Erre kerül ismét egy sor keksz, majd a maradék puding.
  4. A tetejére ismét keksz kerül.
  5. Végül a csokoládét gőz fölött felolvasztottam és az olajjal elkevertem. A keksz tetejére simítottam.
  6. Megszórtam kevés cukorgyönggyel.
  7. Megvártam, míg kihűl, majd 12 órára hűtőbe tettem és állni hagytam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése