Oldalak

2016. szeptember 23., péntek

Csokis zabpelyhes keksz


Anna Olson mogyorós csokidarabos kekszéből indultam ki és egy nagyon finom zabpelyhes kekszet kaptam eredményül.


Csokis zabpelyhes keksz

Hozzávalók 48 db-hoz

  • 25 dkg vaj
  • 1 és fél csésze barna cukor
  • 2 tojás
  • 2 tk vanília aroma
  • 3 csésze liszt
  • 2 ek kukorica keményítő
  • 1 tk szódabikarbóna
  • 1 tk só
  • 20 dkg étcsokoládé feldarabolva
  • 1 és fél csésze apróbb szemű zabpehely

Elkészítés:
  1. A vajat a cukorral krémesre kevertem egy fakanál segítségével.
  2. Hozzáadtam a tojást és a vanília aromát. Alaposan elkevertem.
  3. A szita segítségével hozzáadtam a lisztet, keményítőt, szódabikarbónát és sót.
  4. Összekevertem.
  5. Végül a zabpelyhet és a csokit is hozzádolgoztam.
  6. 1 evőkanálnyi adagokat golyóvá formáztam és egy tálcára rakosgattam. Betettem a hűtőbe 1 órára.
  7. 160 fokra előmelegítettem a sütőt.
  8. Két gáztepsit kivajaztam (vagy szilikonos sütőpapír) és 12-12 db golyót tettem bele 3 cm távolságra egymástól.
  9. 15-18 perc alatt megsütöttem őket. Kivettem és rácson hagytam kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése