2016. szeptember 6., kedd

Burgonyás sajtos cukkini fasírt


Nagyon finom köret vagy akár önálló ételként is megállja a helyét.



Burgonyás sajtos cukkini fasírt

Hozzávalók:

  • 50 dkg cukkini
  • 2 közepes burgonya
  • kb 6 dkg sajt
  • 1 tojás
  • 1 mk fokhagyma granulátum
  • 1 tk só
  •  késhegynyi fehér bors
  • 1tk kakukkfű
  • 3 ek zsemlemorzsa 

Elkészítés:

  1. A burgonyákat meghámoztam és lereszeltem, A cukkinik végét levágtam és megmostam, majd héjastul lereszeltem. 
  2. Megsóztam és jól összeforgattam őket. Állni hagytam kb 10 percig.
  3. Kinyomkodtam, majd megszórtam kevés fehér borssal, kakukkfűvel.
  4. Hozzáadtam a tojást, reszelt sajtot és a zsemlemorzsát is.
  5. Jól összeforgattam, gyúrtam.
  6. Nem túl nagy gombócokat formáztam belőlük és lelapítottam a tenyeremmel őket, majd egy sütőpapíros tálcára helyeztem őket.
  7. Betettem a fagyasztóba 2 órára.
  8. Forró olajban kisütöttem. Papírra szedtem, majd sült hús mellé ettük körettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése