Oldalak

2016. szeptember 6., kedd

Barackos kevert


A nyár egyik legjobban hasznosítható süteménye ez a kevert tészta. Minden időszakban beválik és bármilyen gyümölccsel nagyon finom. Mi nagyon szeretjük.


Barackos kevert

Hozzávalók
  • 20 dkg margarin
  • 20 dkg cukor
  • 4 tojás
  • 30 dkg liszt
  • 1 sütőpor
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 dl tej
  • 2 őszibarack
  • 2 ek barna cukor 
    Elkészítés:
    1. A margarint a cukorral és vaníliás cukorral kikevertem. 
    2. Hozzákevertem a tojások sárgáját. 
    3. A liszttel elkevert sütőport is beledolgoztam a tejjel együtt. 
    4. A tojások fehérjét egy csipet sóval felvertem kemény habbá, majd óvatosan a masszához adtam.
    5. A tepsit kivajaztam, majd beleöntöttem a tésztát. 
    6. A barackot megpucoltam, majd vékony kockákra vágtam és a tészta tetejére pakoltam. 
    7. Megszórtam barna cukorral
    8. 170 fokos előmelegített sütőben 150-160 fokon megsütöttem kb. 30 perc alatt. Tűpróba!
    9. Miután kihűlt felszeleteltem.


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése