Oldalak

2016. szeptember 23., péntek

Baconbe tekert csirkecomb filé vele sült almával és hagymával


A múlt héten láttam a neten ennek a sültnek a recept videóját és rögtön megtetszett. Csak a rozmaringot cseréltem le benne. Nagyon finom, máskor is készül majd.



Baconbe tekert csirkecomb filé vele sült almával és hagymával

Hozzávalók:

  • 10 db csirke felső comb filé (bőr nélkül)
  • 10 szelet bacon szalonna
  • 2 db alma
  • 2 fej vöröshagyma
  • bors
  • kakukkfű vagy rozmaring
  • 1 dl víz

Elkészítés:

  1. A filéket mindkét oldalukon picit sóztam és borsoztam, majd feltekertem és baconnel becsavartam.
  2. Az almák magházát kivettem és cikkekre vágtam, a megtisztított hagymát is.
  3. Minden csirketekercs mellé kerül az almából és a hagymából is, majd megszórtam kakukkfűvel.
  4. Hozzá öntöttem a vizet, majd alufóliával lefedve 200 fokon megpároltam 40 perc alatt, majd fél óra alatt fólia nélkül pirosra sütöttem.
  5. Mellé felszeletelt héjában sült kifli burgonya készült.


2 megjegyzés:

  1. Finom lehet a csirkehusi az almával, én is szoktam húst gyümölccsel párosítani, az mindig bejön :-)
    A többi finomságod is jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Alma csirke kombó szerintem a legegyszerűbb verzió és nagyon finom is!

      Törlés