Oldalak

2016. május 2., hétfő

Tepsiben sült röszti


Miután nemrégiben megműtöttek eléggé át kellett gondolnom, hogy mit eszek és azt miként készítem el. Rengeteg a tiltás az epeproblémásoknak. Nem könnyű, akár csak a többi diéta esetében. Jelen pillanatban már ott tartok, hogy nem bírom már úgy az olajban sült ételek illatát sem. 
(Szerencsére, különben csak ácsingóznék utánuk.)
Ezért készítettem el ezt a finom köretet is olaj nélkül, sütőben. 
Egyedül az a kevés sajt tartalmaz valamennyi zsiradékot. A sajt persze el is hagyható.



Tepsiben sült röszti

Hozzávalók:

  • 4 nagy burgonya
  • 1 tojás
  • kb 3 ek liszt
  • 6 dkg reszelt sajt

Elkészítés:
  1. A burgonyát megpucoltam és almareszelőn lereszeltem. Megsóztam és állni hagytam.
  2. Előmelegítettem a sütőt 180 fokra.
  3. Utána kinyomkodtam és összekevertem a liszttel és a tojással.
  4. Egy kis méretű tepsibe sütőpapírt tettem, majd belesimítottam a masszát.
  5. Megszórtam a tetejét reszelt sajttal és szép pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése