Oldalak

2016. május 10., kedd

Rakott túrós gyümölcsös kalács


Ha van egy kis maradék kalács érdemes ebben a formában felhasználni. Nagyon finom.


Rakott túrós gyümölcsös kalács

Hozzávalók:

  • kb 6 szelet  foszlós kalács
  • pici vaj
  • 25 dkg túró
  • 2 tojás
  • 3 ek porcukor
  • 1,5 dl tejszín
  • csipet só
  • meggy és barack

Tetejére:

  • cukor

Tálaláshoz:

  • 1 csomag fehér csokoládés puding
  • 5 dl tej
  • 2 ek cukor
  • eper

Elkészítés:

  1. A pudingot a cukorral  és a tejjel elkevertem, majd sűrűre főztem.
  2. A sütőt 180 fokra előmelegítettem.
  3. A jénai tálat kivajaztam, majd két sor a kalácsot tettem le.
  4. A tejszínt elkevertem 1 evőkanál cukorral és megöntöztem vele a kalácsot.
  5. A túrót elkevertem a tojások sárgájával és a cukorral.
  6. A tojások fehérjét kemény habbá vertem a csipet sóval, majd óvatosan a túróhoz kevertem.
  7. Ráöntöttem a kalácsra, elsimítottam, majd rátettem a barackszeleteket és a meggyszemeket. Megszórtam kevés kristálycukorral.
  8. Betettem a sütőbe kb 30 perc alatt készre sütöttem.




Ettük magában, úgy is nagyon finom, de a nagyfiú kedvéért készült hozzá puding is. Úgy is mennyei volt.


1 megjegyzés:

  1. Ez tényleg mennyei. Szeretjük a rakott ételeket legyen az sós vagy édes.

    VálaszTörlés