2016. május 2., hétfő

Pikáns sült busa

A hal nagyon egészséges, de sajnos még mindig nagyon keveset fogyasztjuk. Pedig az édes vízi halaink nagyon finomak. Én megpróbálok legalább heti egyszer halat enni és szerencsére a fiam ebben mindig partner.  
Ráadásul ez gyorsan elkészül, főleg,ha már előző este bepácoljuk.



Pikáns sült busa

Hozzávalók:

  • 4 szelet busa

Pác:

  • 1 tk só
  • 1 mk bors
  • 1 mk fokhagyma granulátum
  • kb 1 ek worchester szósz
  • 2-3 ek mustár

Elkészítés:

  1. A fűszereket összekevertem.
  2. A halszeleteket bekentem a páccal. Állni hagytam kb 30 percet.
  3. A sütőt előmelegítettem 180 fokra.
  4. A halszeleteket egy szilikonos sütőpapírral borított tepsibe tettem és beraktam a sütőbe.
  5. Kb 20 perc alatt készre sütöttem. Közben érdemes megfordítani, hogy mindkét oldala megpiruljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése