Oldalak

2016. május 10., kedd

Pásztortarhonya





Szeretem az ilyen típusú ételeket, mert azon kívül,hogy gyorsan elkészülnek, rengeteg mindent tehetünk bele. Az igazán egyszerű hozzávalók ellenére is egy gazdag étel. 



Pásztortarhonya


Hozzávalók:
  • 1 nagy sárgarépa
  • 1 fej vöröshagyma
  • 8 dkg zöldborsó
  • 3 közepes burgonya
  • 1 kápia paprika
  • pirospaprika
  • 2,5 dl tarhonya
  • kb 7,5 dl víz
  • 3-4 szál virsli
  • kevés olaj
Elkészítés:
  1. A apróra vágott vöröshagymát üvegesre pároltam kevés olajon. Hozzáadtam a tarhonyát és lepirítottam. Közben sóztam. 
  2. Utána hozzáadtam a kockára vágott sárgarépát, kápia paprikát, a zöldborsót és a felkockázott burgonyát. 
  3. Együtt pároltam pár percig,megszórtam pirospaprikával, majd felöntöttem 7,5 dl vízzel.
  4. Ha szükséges lehet még ízesíteni.
  5. Fedő alatt takarékon puhára pároltam.Vigyázzunk, oda ne kapjon.
  6. Végül a karikára vágott virslit is hozzá adtam.
  7. Még pár perc és tálalható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése