Oldalak

2016. május 6., péntek

LVK 5. - Arab konyha összefoglaló

Az arab ételek és sütemények engem mindig elvarázsolnak. Csodás fűszerek találkozása jön létre minden receptben. Az általam készített sütemény az egyszerűségével lepett meg.
Nagy örömömre nem csak a legismertebb ételek receptjeit hoztátok el. Igazi csemegével szolgálhatok a receptek sorával. Remélem különleges élményben volt részetek.
Akkor nézzük a recepteket:

Kisilditől érkezett az első recept. Egy igazán ínycsiklandó bárányból készült tagine receptjét osztotta meg velünk.




Éva először egy saláta receptet küldött. A Tabulé egy üde és friss saláta. Nem csodálom, hogy annyira kedvelt az arab területeken.



A második recept Évától a Falafel volt. Valamikor régen én is próbálkoztam vele, de nem a legjobb receptet választottam,mert sajnos szétesett. De most majd újra megpróbálkozom vele.



Gabi Humuszt készített. Csodás csicseriborsó krém, ami igen kedvelt az egész világon.




A második recept Gabitól egy igazán egyszerű, de annál különlegesebb Piláf.



KonyhaVirtuóz egy szokatlan palacsintát készített, ami Baghrir névre hallgat.




Ani egy igazán érdekes,de minden bizonnyal annál finomabb édességet készített. A bíró turbánja egy tunéziai sütemény.


És az én egyszerű kukoricás kekszem sem maradhat ki a sorból.




Ismét nagyon szépen köszönöm,hogy velem tartottatok ezen az utazáson is és várlak benneteket a következő kiránduláson.

1 megjegyzés:

  1. Jó volt nézelődni kóstolgatni az arab konyhákban is köszi:-))

    VálaszTörlés