Oldalak

2016. május 5., csütörtök

Krémes kukoricaleves sajttal

Tudom már szerepel sajtos kukoricakrém leves a blogon, de ez annyira nagyon finom, hogy muszáj ezt a változatot is megosztanom veletek. Hihetetlenül krémes és habos és édes. A gyerekek imádják!


Krémes kukoricaleves sajttal

Hozzávalók:

  • 45 dkg kukorica
  • 2 tk ételízesítő
  • 1 csokor petrezselyem
  • 2 tojás sárgája
  • 2,5 dl tejszín
  • 4 cikk tejszínes medve sajt
  • kb 8 dkg reszelt trappista
  • pici só
  • 1 ek cukor

Elkészítés:

  1. A kukoricát feltettem főni az ételízesítővel és annyi vízzel, hogy egy ujjnyira ellepje. 
  2. Mikor a kukorica megpuhult kb 10 dekányi mennyiséget kivettem. A többit botmixerrel leturmixoltam, majd leszűrtem, hogy a héj ne legyen benne.
  3. Visszaöntöttem a lábosba és újra melegíteni kezdtem.
  4. Simára kevertem a medve sajtot a tejszínnel, majd belekevertem a tojás sárgáját. Kevés levest adtam hozzá, hogy a hőmérsékletet kiegyenlítsem.
  5. Végül belekevertem a levesbe és pár perc alatt összeforraltam kis lángon. 
  6. Visszatettem a kivett kukoricát és megszórtam a petrezselyemmel. Ha szükséges utána ízesítek.
  7. Tálalásnál szórok rá még egy kis reszelt sajtot.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése