Oldalak

2016. május 4., szerda

Kólás pikáns sült csirke


Van úgy, hogy csak akkor dől el mi is lesz a húsból, mikor ténylegesen nekiállok főzni. Ezt a finom sült csirkét ettünk vasárnap és hirtelen ötlettől vezérelve kapott kólás pácot. Viszont nagyon finom és csak egy kutyát láthattam volna vendégül vacsorára. :)



Kólás pikáns sült csirke

Hozzávalók:
  • 1 egész csirke
  • 1 tk só
  • pici bors
  • 3 ek ketchup
  • 3 ek kóla + 1 dl
  • 2 ek méz
  • 1 ek szójaszósz
  • 2 ek worchester szósz

Elkészítés:

  1. A csirkét a mellénél félbevágtam és kiterítettem a gerincénél megroppantva.
  2. A csirkét megsóztam és borsoztam.
  3. A többi hozzávalót összekevertem, majd bekentem a csirke mindkét oldalát.
  4. Állni hagytam. A maradék pácot félre tettem későbbre.
  5. Előmelegítettem a sütőt 170 fokra. 
  6. Egy sütőpapírt tettem a tepsibe és beletettem bőrrel lefelé a csirkét. Mellé öntöttem az 1 dl kólát.
  7. Befedtem alufóliával és kb 1 órát sütöttem így.
  8. Akkor leszedtem a fóliát és megfordítottam a csirkét. Ismét bekentem a páccal.
  9. Szép pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése