2016. április 1., péntek

Málnás tejszínes-csokoládés kehely


Málnás tejszínes-csokoládés kehely

Hozzávalók:

  • 75 dkg málna
  • 1 csomag Gála étcsokoládés főzés nélküli krém
  • fél liter tej
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 6 dl tejszín
  • 1 habfixáló vagy fél csomag zselatin fix
  • kb 18 db babapiskóta korong
  • 2 ek málnaöntet vagy lekvár
  • kevéske málnaszörp (házi)
  • kevés csokoládé lapocska

    Elkészítés:


    1. A tálkák aljába öntöttem kb 2-3 cl málnaszörpöt és ebbe tettem bele a tálankénti 3 piskótakorongot. Hagytam picit, hogy magába szívja a szörpöt.
    2. A krémet kikevertem a fél liter tejjel. Hozzá adtam a csokoládé lapocskákat. 
    3. A tejszínt felvertem a vaníliás cukorral és fél csomag zselatin fixet adtam hozzá. 
    4. A málnából kb.: 42 szemet félretettem. A többit összetörtem picit és hozzákevertem a lekvárt, majd a felvert tejszín felét. 
    5. A tálkákba egyenletesen szétosztottam a csokoládé krémet, majd 3 -3 evőkanál málnás tejszínhab, utána ugyan ennyi a sima tejszínhabból. 
    6. Végül a félretett málnaszemekkel díszítettem. 1 órára betettem a hűtőbe.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése