2016. április 2., szombat

Kukoricakrém leves sajtosan


Kukoricakrém leves sajtosan

Hozzávalók:
  • 1 konzerv kukorica
  • 2 tejszínes tömlős sajt
  • 7 dl húsleves vagy zöldségalap lé
  • kis darab póréhagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 ek kukoricakeményítő
  • 1 ek olívaolaj
  • bors
  • kevés apróra vágott petrezselyem zöld
Elkészítés:

  1. A póréhagymát feldaraboltam és az olajon meg futtattam. Hozzáreszeltem a fokhagymát, pár pillanatig hagytam pirulni.
  2. Aztán felöntöttem a húslevessel, majd mikor felforrt a lecsepegtetett kukoricát is hozzáadtam. 
  3. Kicsit megszórtam őrölt borssal és kb. 5 percig forraltam takarékon. Elővettem a botmixert és simára turmixoltam. Leszűrtem, hogy a kukorica héja ne maradjon benne.Visszatettem a főzőlapra. 
  4. A sajtot hozzáadtam és simára kevertem.  
  5. A folyadékból kivettem egy merőkanálnyit és elkevertem benne a keményítőt. 
  6. Már csak 1 percet vártam és már le is kapcsoltam. 
  7. Tálaláskor megszórtam petrezselyemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése