2016. április 7., csütörtök

Igazán ropogós sajtos csavart rúd és csiga provancei fűszerekkel




Igazán ropogós sajtos csavart rúd és csiga provancei fűszerekkel

Hozzávalók:
  • 70 dkg liszt
  • 1 ek só
  • 40 dkg margarin
  • 2 tojás sárgája
  • kb 2 dl tejföl
Tetejére:
  • tojás fehérje
  • provancei fűszerkeverék
  • 20-25 dkg reszelt sajt
Elkészítés:

  1. A lisztet a sóval és margarinnal elmorzsoltam, majd a tojások sárgáját és a tejfölt is hozzá dolgoztam. 
  2. Alaposan összegyúrtam. 
  3. Elvileg egy éjszakát kell pihentetni, de én csak kb 4-5 órát hagytam a hűtőben. (Nem muszáj pihentetni,de akkor tegyünk 1 tk ecetet és 1-2 ek hideg vizet a tésztához.)
  4. Két részre osztottam.Fél centi vékonyra nyújtottam, megkentem tojásfehérjével, megszórtam a fűszerkeverékkel és megszórtam sajttal. 
  5. Pizzavágóval széles csíkokra vágtam, megcsavartam és szilikonos sütőpapírral bélelt tepsiben tettem. 
  6. A másik darab tésztát is kinyújtottam, megkentem tojásfehérjével, megszórtam sajttal, fűszerekkel. Feltekertem és fél centis darabokra vágtam. Ezeket is sütőpapírral bélelt tepsibe tettem.
  7. A sütőt előmelegítettem kb 200 fokra és 180 fokon sütöttem, míg szép piros lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése