2016. április 1., péntek

Gyümölcsös joghurt kupola




Gyümölcsös joghurt kupola


Hozzávalók:
  • 6 dl epres joghurt
  • 3 dl tejföl
  • 2 dl tej+ a babapiskótához
  • 2 dkg étkezési zselatin
  • 3 ek cukor
  • 2 barack
  • fél üveg meggybefőtt
  • 8 db babapiskóta
  • 1 vaníliás cukor

    Elkészítés:
    1. Fogtam egy tálat és kibéleltem fóliával. 
    2. A babapiskótákat belemártottam a vaníliacukros tejbe. Kiraktam a tál szélére. 
    3. Az egyik barackot megtisztítás után szeletekre vágtam és a babapiskóták mellé tettem. 
    4. A zselatint beleöntöttem a 2 dl tejbe és hagytam megduzzadni. Utána betettem a mikróba és felmelegítettem. Nem szabad felforrnia!!!! Alaposan elkevertem és hozzáadtam a cukrot is. 
    5. A joghurtot elkevertem a tejföllel és hozzáadtam a zselatinos tejet, majd a meggyet és a felkockázott másik barackot is. Beleöntöttem a tálba és befedtem a fóliával.
    6. Betettem a hűtőbe,hagytam,hogy megdermedjen.
    7. Tálaláskor a tetejéről levettem a fóliát és kiborítottam óvatosan egy tányérra. Lehúztam a fóliát róla és szeleteltem is.




    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése