Oldalak

2016. április 2., szombat

Gulyás


Gulyás

Hozzávalók:
  • 50 dkg marhahús
  • 1 ek liszt
  • 3 fej hagyma
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • zsír
  • 1 paprika
  • 1 paradicsom
  • 2-3 sárgarépa
  • 2 fehér répa
  • piros arany
  • bors
  • őrölt kömény
  • fűszerpaprika
  • víz
  • 4-5 krumpli
  • csipetke tészta
Elkészítés:
  1. A marhahúst kockákra vágtam és összeforgattam a liszttel. 
  2. A lábosban a megolvasztott zsíron kicsit megpirítottam. 
  3. Kivettem a húst. A hagymát és fokhagymát apróra vágtam, majd puhára pároltam. 
  4. Hozzáadtam a felkockázott paprikát, paradicsomot. Hagytam együtt rotyogni, kicsit megsóztam. 
  5. A húst és a karikára vágott répát hozzáadtam. 
  6. Ízesítettem piros arannyal és fűszerpaprikával, majd felöntöttem vízzel és befűszereztem.
  7. Fél puhára főztem a húst és hozzáadtam a kockára vágott krumplit. Végül mikor már minden puha volt, a csipetkét is elkészítettem (liszt,só,tojás) és belecsipkedtem a levesbe. 
  8. Megvártam míg megpuhul a tészta és már tálalható is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése