2016. április 2., szombat

Gesztenye torta


Gesztenye torta

Hozzávalók: 
  • 6 tojás
  • 4 ek liszt
  • 2 ek kakaópor
  • 6 ek cukor
    Krém: 
    • 3 dl tej
    • 4 ek cukor
    • 1 vaníliás puding
    • 50 dkg gesztenye massza
    • 15 dkg porcukor
    • 20 dkg margarin
    • 2 ek rum
      Tetejére:
      • 4 dl habtejszín
      • 2 ek cukor
      • habfixáló
      • kakaópor
      • színes tortadara
        Elkészítés:
        1. Megsütöttem a piskótát és hagytam hűlni.
        2. A pudingot a tejjel és a cukorral felfőztem, majd hagytam kihűlni. A margarint a porcukorral habosra kevertem. A kihűlt krémet hozzá dolgoztam, majd az áttört vagy lereszelt gesztenye masszát. Rummal ízesítettem.
        3. A tortát kettévágtam és a krém 1/3-át körülbelül rákentem az alsó lapra. Rátettem a másik lapot és a maradék krémmel bevontam az egészet. A tejszínhabot, csak tálalás előtt vertem föl és kentem a tortára. Megszórtam a tetejét kakaóporral és színes tortadarával.

        Nincsenek megjegyzések:

        Megjegyzés küldése