2016. április 2., szombat

Fokhagymás sült csirke



Fokhagymás sült csirke

Hozzávalók:
  • 1 egész csirke
  • 1 nagy fej fokhagyma
  • 1 ek só
  • 1 tk bors
  • 1/2 ek vegeta
  • 2 ek zsír
  • 1 dl víz
  • alufólia
Elkészítés:

  1. A csirkét darabokra vágtam (alsó-, felsőcomb,szárny,mell kicsontozva, háta 2 darabban). 
  2. A fűszereket összekevertem és befűszereztem vele minden darabot. Hagytam állni. 
  3. A tepsibe rakosgattam őket bőrükkel lefelé, majd hozzáadtam a zsírt és a vizet,végü befedtem alufóliával.
  4. Közben a sütőt 200 fokra előmelegítettem. 
  5. A sütőbe tettem és a hőfokot átállítottam 170 fokra. 
  6. Így sütöttem 1 órát, majd a fóliát levéve elkezdtem pirítani. 
  7. Mikor a bőr nélkül oldala elkezd aranybarna lenni, átforgattam őket, hogy a bőrük legyen felül. 
  8. A megtisztított apróra vágott fokhagymával megszórtam és szépen megpirítottam ezt a felét is. Ilyenkor át lehet kapcsolni a sütőt akár grillezésre is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése