2016. április 2., szombat

Csirkehúsos sajtos saláta


Csirkehúsos sajtos saláta

Hozzávalók:
  • 1 kis fej jégsaláta
  • koktél paradicsom
  • 2 csirkemell
  • gyros fűszerkeverék
  • fokhagymasó
  • fél fej közepes lila hagyma
  • uborka
  • reszelt trappista
Öntet:


  • 2-3 ek majonéz
  • 3-4 ek tejföl
  • 1 tk dijoni mustár
  • bors
  • cukor
  • citromlé
  • kevéske olaj
  • kis darabka márványsajt
    Elkészítés:
    1. A húst kockákra vágtam, befűszereztem és meglocsoltam kevéske olívaolajjal. Állni hagytam.
    2. Felvágtam kockára salátát, félbevágtam a paradicsomokat, felkockáztam az uborkát, vékonyan felszeleteltem a hagymát, ezt el is rendeztem mindjárt a tányérokon. 
    3. A majonézt, tejfölt,sót, borsot, mustárt, cukort, citromlét összekevertem és belemorzsoltam a márványsajtot. (Ha többet teszünk bele,akkor a sót el is hagyhatjuk.)
    4. A húst forró serpenyőben pirosra sütöttem, majd rászórtam a salátára. meglocsoltam az öntettel és megszórtam reszelt sajttal.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése