Oldalak

2016. március 5., szombat

Quesadilla




Quesadilla

Hozzávalók:

  • 4 tortilla lap
  • 6-6 dkg trappista, vörös chedar és mozzarella
  • 3-4 füstölt sonka vagy bacon
  • 2 szál újhagyma
  • kevés olaj vagy vaj

Elkészítés:

  1. A sonkát picit elősütöttem egy serpenyőben.
  2. A palacsintasütőt kikentem vékonyan olajjal.Elkezdtem felforrósítani.
  3. A sajtokat lereszeltem és összekevertem. 
  4. Két tortilla lapot megszórtam a sajt felével.
  5. Rátettem 2-2 szelet sült sonkát, megszórtam felkarikázott újhagymával.
  6. Rászórtam a maradék sajtot.
  7. Az egyik megpakolt tortillát belecsúsztattam a serpenyőbe és rátettem egy másik lapot. Lapát segítségével kicsit lenyomkodtam. Ropogósra kell sütni a külsejét mindkét oldalon. Pár perc alatt elkészül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése