2016. február 12., péntek

Sütés nélküli Oreo torta - Levente 6. születésnapjára



Sütés nélküli Oreo torta

Hozzávalók 24-es tortaformához:

  • 10 dkg olvasztott vaj
  • 8 dl habtejszín
  • 50 dkg friss sajt (Pilos)
  • 60 dkg Oreo keksz
  • 5 ek cukor
  • 2 vaníliás cukor
  • 2 habfixáló

Elkészítés:

  1. A keksz felét összetörtem és az olvasztott vajjal összekevertem, majd a forma aljába nyomkodtam és a hűtőbe tettem.
  2. A tejszínt a krémsajttal és cukrokkal, majd a habfixálóval kemény habbá vertem.
  3. Az oreo kekszből pár darabot félretettem a díszítéshez, a többit nagyobb darabokra törtem és a krémbe forgattam. 
  4. Az egész krémet a kekszes alapra simítottam, majd hűtőbe tettem. 
  5. Tálaláskor megszórtam a díszítéshez félretett keksszel,
  6. Levettem a tortaforma karimáját és szeletekre vágtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése