Oldalak

2015. december 11., péntek

Villámgyors kakaós csiga








Villámgyors kakaós csiga


Hozzávalók:

  • 25 dkg túró
  • 25 dkg liszt
  • 0,5 dl tej
  • 5 ek olaj
  • 10 dkg porcukor
  • 1 csipet só
  • fél csomag sütőpor

Töltelék:

  • 3 ek olvasztott vaj vagy olaj
  • 4 púpos ek porcukor
  • 2 ek holland kakaópor

Elkészítés:

  1. A túrót a porcukorral habosra kevertem és kisebb adagokban adtam hozzá a tejet és az olajat.
  2. Kézzel hozzákevertem a sóval és sütőporral elkevert lisztet, majd összegyúrtam.
  3. Téglalap formára kinyújtottam kb fél centi vékonyra.
  4. Megkentem olajjal, majd megszórtam a kakaóporral elkevert porcukorral.
  5. Feltekertem, majd kb2 cm-es csigákra vágtam.
  6. Sütőpapíros tepsibe teszem, majd 180 fokos előmelegített sütőben kb 10 percig sütöttem légkeveréssel.
  7. Nem szabad sokáig sütni, mert kiszáradhat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése