Oldalak

2015. december 18., péntek

Oreo kekszes muffin - 26. blogkóstoló


A 26. blogkóstoló háziasszonya Simone sorsolása Zsuzsamama blogját, a Zsuzsa ízutazásait dobta nekem. Hát alig győztem a receptek között válogatni. Egyik jobb, mint a másik. Aztán megláttam ezt az egyszerű oreo kekszes muffint. A muffin pedig a párom kedvence, így nem volt kérdés ezt fogom elkészíteni. Azért hozzá teszem az oreo kekszet pedig én imádom. Úgyhogy még szemezgetek az oreo keksz házi készítésű változatával. :)



Oreo kekszes muffin


Hozzávalók:

  • 15 dkg liszt
  • 10 dkg porcukor
  • 12 dkg vaj
  • 2 tojás
  • 1 dl tejszín
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1 mk őrölt szegfűszeg
  • 1 ek vanília aroma
  • csipet só
  • 1 tk sütőpor
  • 10 db oreo keksz

Elkészítés:

  1. A vajat a cukorral és vanília aromával habosra kevertem.
  2. Hozzáadtam a tojást és tovább habosítottam.
  3. A lisztet összekevertem a száraz hozzávalókkal és a tojásos masszához kevertem már kézzel.
  4. Lassan hozzácsorgattam a tejszínt, ezzel hígítottam.
  5. Legvégül belekevertem az összetört oreo kekszet.
  6. A muffinsütőbe papírkapszlikat tettem és ebbe adagoltam a masszát. A forma 3/4-ig töltöttem őket.
  7. 180 fokos előmelegített sütőbe kb 20 perc alatt készre sütöttem.




Megjegyzés:
Kicsit tartottam a szegfűszeg ízhatásától, de nagy örömömre igazán finom lett tőle. Az isteni illatokról nem is beszélve.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése