Oldalak

2015. december 16., szerda

LVK 2. - Skandinávia összefoglaló

Hát most nem voltatok olyan bátrak és nem érkezett olyan sok recept. De amik jöttek, azok szerintem nagyon jók. Szívből ajánlom bármelyik elkészítését. Amiket én is készítettem, mindkettő nagyon finom volt.
Akkor jöjjenek a receptek:

Katalintól érkezett ez a csodaszép Finn diós koszorú recept, ami biztosan nagyon finom is volt.




A másik recept amit kaptam tőle, az a Dán vajaskenyér. Annyira guszta,hogy szívesen falatoznék belőle.




Éva egy egyszerű,de annál finomabb Svéd gombasalátával készült. Nekem is nagy kedvencem.



Azt hiszem Éva és Katalin ugyan azt a süteményt készítette el. :D Finn diós koszorú Évától


Konyhavirtuóz egy karácsonyi keksz receptet készített el, a Peppakakort


És már csak az én receptjeim vannak hátra.
Az első a Luca macskája


A második receptem pedig a Svéd csülök hasselback burgonyával volt.


Köszönöm,hogy ismét velem tartottatok és remélem a nagy karácsonyi hajtás alatt majd készültök az újabb körre, amivel nemsokára jelentkezem.



2 megjegyzés:

  1. Valóban nem jött sok recept össze, de mind nagyon finom lehet :-) Szívesen megkóstolnám az ismeretleneket :-)

    VálaszTörlés
  2. A játékos kedv hanyatlóban van ez nem vitás:-)) Kíváncsian várom hogy a világ melyik részének konyhájába kukkanthatunk majd be?

    VálaszTörlés