2015. november 4., szerda

Vaníliás gesztenyetorta sütés nélkül



Vaníliás gesztenyetorta sütés nélkül

Hozzávalók 24-es kapcsos formához:
Alap:

  • 15 dkg darált keksz
  • 20 dkg gesztenyemassza
  • 10 dkg vaj
  • pici tej

Krém 1:

  • 1 csomag vaníliás főzős puding
  • 3 dl tej
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 3 ek cukor
  • 10 dkg vaj

Krém 2:

  • 1 csomag vaníliás főzős puding
  • 3 dl tej 
  • 3 ek cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 20 dkg gesztenyemassza
  • 1 dl felvert tejszínhab

Tetejére:

  • 3 dl habtejszín
  • kakaópor

Középre:

  • 15 db babapiskóta
  • kb 2 dl tej a beleforgatáshoz

Elkészítés:

  1. A darált kekszet a gesztenyével és a vajjal összedolgoztam. Ha szükséges pici tejet is lehet hozzá adni. Aztán belenyomkodtam a tortaforma aljába egyenletesen.
  2. A krémekhez a pudingokat sűrűre főztem. A pudingokba pár perc után már bele is kevertem a vajat.
  3. Aztán hagytam  langyosra hűlni.
  4. Az első réteget a sima vaníliást a gesztenyés alapra simítottam.
  5. A babapiskótákat tejbe forgattam és a krémrétegre sorakoztattam.
  6. Felvertem a habtejszínt. A második krémbe belereszeltem a gesztenyemasszát és beleforgattam 1 dl felvert habot. Ezt a krémet a babapiskótára simítottam.
  7. Végül befedtem a maradék tejszínhabbal és megszórtam kakaóporral.
  8. 12 órát hagytam pihenni a hűtőben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése