Oldalak

2015. szeptember 1., kedd

Natúr csirkemell tejszínes gombamártással, párolt rizzsel





Natúr csirkemell tejszínes gombamártással, párolt rizzsel


Hozzávalók:

  • 1,5 kg csirkemell filé
  • sült csirke fűszerkeverék
  • kb 1 dl olaj

Mártás:

  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • pici olaj
  • 50 dkg barna champion
  • 2 dl tejszín
  • 1 dl tejföl
  • 2 tk kukoricakeményítő
  • 2 dl víz
  • bors
  • bazsalikom

Párolt rizs

Elkészítés:

  1. A csirkemelleket két szeletre vágtam és befűszereztem. Meglocsoltam olajjal és 6 órára hűtőbe tettem.
  2. Sütés előtt egy órával kivettem. Előmelegítettem a sütőt 180 fokra. A tepsi aljába szilikonos sütőpapírt tettem. Rásorakoztattam a melleket.Fogtam még egy sütőpapírt összegyűrtem és bevizeztem, majd a hús tetejére igazítottam.
  3. 20 perc alatt megpároltam, majd levettem a felső papírt és grillfokozaton pici színt adtam a húsnak.
  4. A mártáshoz a hagymát és fokhagymát apróra vágtam és kevés olajon megpirítottam.
  5. Hozzáadtam a felkockázott gombát.Megpároltam.
  6. Sóztam, borsoztam és megszórtam bazsalikommal. Felöntöttem vízzel.
  7. Pár percig forraltam. Közben a tejszínt, tejfölt és a keményítőt simára kevertem.
  8. Ezzel sűrítettem be a mártást. Ha szükséges még lehet picit sózni.
  9. Elkészítettem a rizst is, majd együtt tálaltam.



3 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Jó egészséget kívánok mindkettőtöknek.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Jó egészséget kívánok mindkettőtöknek.

    VálaszTörlés