Oldalak

2015. szeptember 13., vasárnap

Almás Brie sajtos csirkemell



Almás Brie sajtos csirkemell

Hozzávalók:

  • 1 egész csirkemell filé
  • 1 nagy alma Idared vagy hasonló fajta
  • bors
  • pici kakukkfű
  • 1-2 ek olaj
  • 10-15 dkg Brie sajt 

Elkészítés:

  1. A csirkemellet 6 szeletre vágtam.Sóztam, borsoztam és egy pici kakukkfüvet is szórtam rá. Félre tettem 1 órára.
  2. Az almát meghámoztam és kiszedtem a magházát és vékony cikkekre vágtam.
  3. Egy jénaiba öntöttem pici olajat.Erre helyeztem a befűszerezett csirkemell szeleteket. Megpakoltam az almaszeletekkel és befedtem fóliával.
  4. 160 fokos sütőbe tettem és puhára pároltam kb 25 perc alatt.
  5. Akkor leszedtem a fóliát és a tetejére helyeztem a felszeletelt sajtot.Már csak ennek az elolvadásáig és pici pirulásáig tettem vissza a sütőbe.
  6. Párolt rizzsel tálaltam.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett. Mi is szeretjük a gyümölcsös húsokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ananászos és az almás nagy kedvenc, no meg az aszalt szilvás. :D

      Törlés