Oldalak

2015. augusztus 13., csütörtök

Chokito - 24. Blogkóstoló

A 24. Blogkóstoló játék keretében készült el ez az egyszerű sütés nélküli desszert. A recept természetesen Flórától van, a Ízek és élmények blog írójától. 




Chokito

Hozzávalók:

  • 25 dkg vaj
  • 20 dkg porcukor
  • 3 ek víz
  • 3 ek kakaópor
  • 1 ek zselatinpor
  • 8 dkg puffasztott rizs
  • 18 dkg tejpor

Elkészítés:
  1. A vajat, a cukorral, vízzel és kakaóval feltettem egy lábosban. Összeforraltam. Belekevertem a zselatint.
  2. Hozzáadtam a tejport, amit gyorsan elkevertem.
  3. Végül a puffasztott rizst is beleforgattam.
  4. Egy őzgerinc formát előre kibéleltem folpackkal és ebbe simítottam bele a masszát.
  5. Befedtem a fóliával, hagytam hűlni kicsit, majd hűtőbe tettem 3 órára.
  6. Kiborítottam egy tálcára, levettem a fóliát, majd már szeletelhető is.



Megjegyzés: szerintem csokoládéval sokkal finomabb lenne, érdemes lenne vele kísérletezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése