Oldalak

2015. július 18., szombat

Joghurtos barackleves tejszínhab galuskával




Joghurtos barackleves tejszínhab galuskával


Hozzávalók:

  • 4 db sárga húsú őszibarack + 1db 
  • 2 nektarin + 1db
  • fél doboz ananász konzerv (elhagyható)
  • 1 mk fahéj
  • 1/2 mk őrölt szegfűszeg
  • 1/2 mk őrölt gyömbér
  • ízlés szerint cukor vagy édesítő
  • kb 1L víz
  • 2 dl görög joghurt
  • 1 ek vaníliás pudingpor

Tálaláshoz:

  • 2 dl habtejszín
  • 1 vaníliás cukor vagy pici édesítő

Elkészítés:

  1. A barackokat megpucoltam és felkockáztam. Azt az egy-egy darabot is, de azokat félretettem az ananászdarabokkal együtt. Az ananásznál a kemény részeket, ha szükséges kivágtam.
  2. A gyümölcsre öntöttem az ananász levét és a vizet. Egy jó ujjnyira ellepje a gyümölcsöket.
  3. Fűszereztem és feltettem főni.
  4. Forrástól számítva 10 percig közepes lángon forraltam, majd leturmixoltam.
  5. Ha szükséges lehet bele tenni még cukrot.
  6. Ismét hagytam felforrni, majd a joghurtot kikevertem a pudinggal. Hőkiegyenlítés után a levesbe kevertem és pár perc után már le is kapcsoltam.
  7. Hideg vízbe állítottam és beletettem a félretett gyümölcsöt is.
  8. Alaposan kihűtöttem, majd hűtőbe tettem.
  9. Felvertem a habtejszínt és galuskákat formáztam belőle. Azokkal együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése