Oldalak

2015. június 9., kedd

Vaníliás túró fagyi nektarinnal-meggyel és kekszmorzsával





Vaníliás túró fagyi 
nektarinnal-meggyel és kekszmorzsával

Hozzávalók:
fagylalt:
  • 3 tojás sárgája
  • 4 dl tej
  • 4 dl habtejszín
  • 15 dkg cukornak megfelelő édesítő
  • fél vanília rúd
  • 50 dkg túró
2 pohár tetejére:

  • 1 nektarin
  • 10 szem  meggy
  • 2 tk natúr joghurt
  • 1 zabpelyhes keksz

Elkészítés:
  1. A fagylalthoz a tejet felmelgítettem a vanília rúddal. A rudat utána eltávolítottam.
  2. Közben kikevertem a tojássárgákat az édesítővel és simára kevertem a felmelegített tejjel.
  3. Sűrű krémmé főztem, majd kihűtöttem. Belekevertem a túrót.
  4. A tejszínt felvertem és a kihűlt krémmel összekevertem. Zárható tetejű dobozba öntöttem és fagyasztóba tettem. Húsz percenként villával átkevertem, míg megfagyott.
  5. 2-3 gombócnyi fagyit teszünk a pohárba.
  6. A barackot felkockázzuk és a fagyi tetejére szórjuk.
  7. A kekszet összetörjük. és megszórjuk a barackot.
  8. Egy-egy kanál joghurtot teszünk a tetejére és a meggyet is rárakjuk. 1-2 cikk barack is kerülhet rá. Még egy kis morzsa és fogyasztható is.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése